Görev Tanımı Yönetimi

Görev Tanımı

Yazdır
Samsun Üniversitesi
Görev Tanım Formu
Doküman No GRT122
Yayın Tarihi 25/11/2022
Revizyon No 00
Revizyon Tarihi 00/00/0000
Sayfa No 1
Birimi Genel Sekreterlik
Alt Birimi Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı
Bağlı Ünvan Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı
Görev Adı Yapı İşleri Teknik Daire Bşk. Zemin Etüt ,Keşif Proje Hazırlama Ofis Personeli
Sorumluluk Alanı S.4.6.2 - Etüt Proje İşlemleri Alt Süreci
Görev Türü
Hassas Görev Hassas Görev Kodu
Görev ve Sorumlulukları S.4.6.2 / 1 Birimlerin fiziki mekan, alt yapı ihtiyaçlarını ve onarım ihtiyaçlarına ilişkin talep yazısının gelmesi,
S.4.6.2 / 2 Talep uygun değil ise talep sahibi birime gerekçesi belirtilerek bildirimde bulunulması, talep uygun ise proje ve teknik dokümanların hazırlanması,
S.4.6.2 / 3 Proje ve teknik dokümanların Daire Başkanlığınca hazırlanacak ise proje ve teknik dokümanların hazırlanması, proje ve teknik dokümanların Daire Başkanlığınca hazırlanmayacak ise gerekli dokümanları, şartnameleri hazırlayarak proje doğrudan temin veya ihale yolu ile hizmet alımı yapılması,
S.4.6.2 / 4 Proje ve teknik dokümanların elde edilmesi
Yetkiler

  • Biriminin görev, yetki ve sorumluluğunda yer alan tüm düzenli, verimli ve gecikmeye meydan vermeden yapmak ve sonuçlandırmak,
  • Göreviyle ilgili evrak, taşınır ve taşınmaz malları etkin ve verimli kullanmak, korumak ve saklamak,
  • Birim amirleri ve üst makamların vereceği diğer görevleri yerine getirmek. Takip ettiği iş ve işlemler hakkında amirine bilgi vermek,
  • 657 sayılı Devlet memurları kanununun ilgili maddelerindeki yeterlik şartlarına haiz olmak,
  • Diğer kurum veya kuruma ait sorumluluk alanı ile ilgili bilgi yönetim sistemlerini kullanabilmek,
  • Üniversitemiz Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) yazışma programında paraf yetkisi,

Bilgi
  • Mevzuat, İletişim, Yönetim,
Beceri ve Yetenek
  • Dürüstlük ve güvenilirlik,
  • Profesyonellik ve uzmanlık,
  • Problem çözme ve sonuç odaklı olma,
  • Bütünsel bakış,
  • Sistemli çalışma,
  • Değişim ve zaman yönetimi,
  • Performans ve gelişim yönetimi,
  • Planlama ve organize etme,
  • Stratejik yönetim.
İletişimdeki Birimler İdari Birimler, Akademik Personel,
Adı Soyadı Tarih İmza
Hazırlayan Onaylayan Yürürlülük Onayı
Ayhan Konyuş Özgür Özmen Burcu Avcı