Görev Tanımı Yönetimi
Görev Tanımı
Yazdır
Görev Tanım Formu |
Doküman No | GRT156 | |
Yayın Tarihi | 26/12/2022 | ||
Revizyon No | 00 | ||
Revizyon Tarihi | 00/00/0000 | ||
Sayfa No | 1 |
Birimi | Dekanlık | ||||
Alt Birimi | İlahiyat Fakültesi | ||||
Bağlı Ünvan | İlahiyat Fakültesi | ||||
Görev Adı | İlahiyat Fakültesi Bölüm Sekreterliği Ofisi Personeli | ||||
Sorumluluk Alanı |
S.4.12.3.1 - Akademik Birimler Kurul Kararları Süreci S.4.12.3.6 - Evrak Akış Süreci S.4.12.3.3 - Akademik Personel Alımı S.4.12.3.21 - Yurtiçi/Yurtdışı Görevlendirme S.4.12.3.14 - Müstafi Sayılma S.4.12.3.4 - Ders Görevlendirmelerinin Yapılması |
||||
Görev Türü |
|
||||
Görev ve Sorumlulukları |
S.4.12.3.1 / 1 Öğrenci, öğretim üyesi, dekanlık/müdürlük, bağlı birimlerden değerlendirilmek üzere gelen taleplerin Bölüm/Program/ABD Kurullarında değerlendirilmesi, S.4.12.3.1 / 2 Bölüm/Program/ABD Kurullarında alınan kararların Fakülte/Yüksekokul/Meslek yüksekokulu kurullarında değerlendirilmesi, S.4.12.3.1 / 3 Fakülte/Yüksekokul/Meslek yüksekokulu kurullarında alınan kararlardan bağlı birimlere gönderilmesi gerekenlerin iletilmesini sağlamak, S.4.12.3.14 / 1 İlgili personelin görev yaptığı birimden müstafi sayılmasına dair tutanaklar Rektörlüğe bildirilir. S.4.12.3.14 / 2 Müstafi sayılmasına dair alınan Rektörlük Olur’unun bildirilmesi. S.4.12.3.14 / 3 SGK İşten ayrılış bildirgesi düzenlenmesi ve Rektörlüğün ilgili birimlerine bildirilmesi. S.4.12.3.21 / 1 Öğretim elemanı dilekçesi ve ekleri (davet mektubu, yurt içi ve yurt dışı bilimsel etkinlik başvuru formu vb.) ile bağlı olduğu Bölüm Başkanlığına 15 gün önce başvurur. S.4.12.3.21 / 2 Bölüm Başkanlığı uygun görmediği takdirde durumu öğretim elemanına bildirir. Uygun görür ise uygun görüş yazısını Dekanlığa gönderir. S.4.12.3.21 / 3 Yolluk ya da yevmiye ödenmesi durumunda ya da görevlendirme süresinin 15 günü aşması durumunda Fakülte Yönetim Kurulu Kararı alınır. S.4.12.3.21 / 4 Alınan karar uyarınca Rektörlük “Olur” u hazırlanarak Rektörlük Makamına sunulur. (Yolluk ya da yevmiye ödenmemesi halinde, görevlendirme süresinin 1 haftaya kadar olması durumunda Dekanlık “Olur” u 15 günü aşmaması durumunda ise Rektörlük “Olur” u hazırlanır.) S.4.12.3.21 / 5 İmza aşaması bitince ilgiliye ve Personel Daire Başkanlığına bildirilir. S.4.12.3.4 / 1 Dersleri verecek Öğretim Elemanları Belirlenmesi. S.4.12.3.4 / 2 İhtiyaç Duyulduğunda Üniversitenin İlgili Akademik Birimlerine Dersleri verebilecek Öğretim Elemanları Talep Yazısı Gönderilmesi. S.4.12.3.4 / 3 Gerek Duyulduğunda 31 Maddeye Göre Dışarıdan Dersi SÜREÇ ADIMLARI verebilecek Öğretim Elemanı Görevlendirmesi Rektörlüğe Önerilmesi. S.4.12.3.4 / 4 Öğretim elamanlarının ders görevlendirmeleri Fakülte Kurul kararı ile karar altına alınması. S.4.12.3.4 / 5 Ders Planında Yer Alan Yarıyıla Ait Tüm Derslerin Öğretim Elemanlarına Bildirilmesi. S.4.12.3.4 / 6 Belirlenen dersler, ders programları ve öğretim üye görevlendirme listeleri öğrenci işleri daire başkanlığına gönderilir. S.4.12.3.6 / 1 Gelen yazılar Dekanlık/Müdürlük makamına sunulur. Dekan/Müdür yazıları gördükten sonra gereğinin yapılması için Fakülte/Enstitü/Yüksekokul Sekreterine havale eder. S.4.12.3.6 / 2 Fakülte/Enstitü/Yüksekokul Sekreteri yazının içeriğine göre yapılacak iş özelinde personele sevkini gerçekleştirir ve yapılacak işlemi belirler. S.4.12.3.6 / 3 Gelen yazı ile ilgili birimler gelen yazı için gerekli işlem sonucunda cevaben ilgili yazı hazırlar. S.4.12.3.6 / 4 Birim içinden oluşturulan yazılara ekleri eklenerek hazırlanır. Yazı önce Fakülte/Enstitü/Yüksekokul Sekreterinin parafına sunulur. Yazı ve ekleri incelenip Fakülte/Enstitü/Yüksekokul Sekreteri tarafından paraflandıktan sonra Dekan/Müdür imzasına sunulur. Yazı ve ekleri incelenip Dekan/Müdür tarafından imzalanır. S.4.12.3.6 / 5 Dekan/Müdür imzasında çıkan yazılar Elektronik belge yönetim sistemi vasıtasıyla iletilir. Posta yoluyla gönderilecek yazılar yazı işleri tarafından posta yoluyla gönderilir. S.4.12.3.6 / 6 Kurum dışından elektronik ortam dışından gelen yazılar yazı işleri birimi tarafından elektronik belge yönetim sistemine kayıt edilir ve evrak numarası alınarak dosyalanır. S.4.12.3.3 / 1 Bölüm Başkanı Bölüm Kurulu Kararı ile Akademik Personel İhtiyacı Olduğunu Bir Üst Yazı ile Dekanlığa Bildirir. S.4.12.3.3 / 2 Dekanlık/Müdürlük, Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu Akademik Personel İhtiyacını Yönetim Kurulu Kararını Bir Üst Yazı ile Rektörlüğe Bildirir. S.4.12.3.3 / 3 Adaylar Müracaatlarını İlgili Birimlere Yapar. S.4.12.3.3 / 4 İlgili Birimler Sınav Komisyonları Oluştururlar. S.4.12.3.3 / 5 Sınav Komisyonu Kanun/Yönetmelikte Belirtilen Esaslar Doğrultusunda Sınavlarını Yapar. S.4.12.3.3 / 6 Sınavlarda Başarılı Olanların Listesi Yönetim Kurulu Kararı İle Dosyaları Rektörlüğe Gönderilir. S.4.12.3.3 / 7 Dekanlık Ataması yapılan Personele Tebliğ Ettikten Sonra Başlama Yazısını Yazar. S.4.12.3.3 / 8 Akademik Personel Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu İlgili Biriminde Göreve Başlar. |
||||
Yetkiler |
|
||||
Bilgi |
|
||||
Beceri ve Yetenek |
|
||||
İletişimdeki Birimler | Dekanlık, Fakülte Sekreterliği, |
Adı Soyadı | Tarih | İmza |
Hazırlayan | Onaylayan | Yürürlülük Onayı |
Ahmet Emin Şen | Mahmut Aydın | Burcu Avcı |