Görev Tanımı Yönetimi
Görev Tanımı
Yazdır
Görev Tanım Formu |
Doküman No | GRT161 | |
Yayın Tarihi | 10/07/2023 | ||
Revizyon No | 00 | ||
Revizyon Tarihi | 00/00/0000 | ||
Sayfa No | 1 |
Birimi | Rektörlük | ||||
Alt Birimi | Genel Sekreterlik | ||||
Bağlı Ünvan | Genel Sekreterlik | ||||
Görev Adı | EBYS Ofisi Personeli | ||||
Sorumluluk Alanı |
S.4.2.6 - Form Tasarım İşlemleri Alt Süreci S.4.2.3 - E-İmza Alt Süreci S.4.2.4 - EBYS Kullanıcı Kayıt ve Güncelleme Alt Süreci S.4.2.5 - Evrak Kayıt ve Kayıtlı Elektronik Posta İşlemleri Alt Süreci S.4.2.10 - Kurul ve Komisyon İşlemleri Alt Süreci S.4.2.2 - Bilgi Edinme Alt Süreci S.4.2.1 - Akademik Teşvik İşlemleri Alt Süreci |
||||
Görev Türü |
|
||||
Görev ve Sorumlulukları |
S.4.2.6 / 1 Form taslağının EBYS ile bildirilmesi S.4.2.6 / 2 Gelen talebin, Yazı İşleri ve Arşiv Şube Müdürlüğü tarafından değerlendirilmesi S.4.2.6 / 3 Formun istenilen şekilde tasarlanması amacıyla ilgili firmaya iletilmesi S.4.2.6 / 4 Hazırlanan formun uygun formatta sisteme aktarılması S.4.2.6 / 5 Değişiklik sonrası sistem üzerinden gerekli duyurunun yapılması S.4.2.4 / 1 İlgili personelin bulunduğu birim tarafından Kullanıcı Bilgi Formu’nun doldurularak EBYS ile gönderilmesi S.4.2.4 / 2 Gelen talebin Yazı İşleri ve Arşiv Şube Müdürlüğü tarafından değerlendirilmesi S.4.2.4 / 3 EBYS’de ilgili personel ekleme işleminin yapılması S.4.2.4 / 4 Bilgi İşlem Daire Başkanlığı tarafından verilen e-posta adresinin EBYS’ye tanımlanması S.4.2.4 / 5 Yapılan işlemin ilgili personele duyurulması S.4.2.4 / 6 Bilgi İşlem Daire Başkanlığı tarafından ilgili kişinin e-posta adresinin kaldırılmasına müteakip EBYS’de personelin pasif duruma alınması S.4.2.5 / 1 Kamu kurum ve kuruluşlardan, gerçek ve tüzel kişilerden üniversite adına gelen evrakların teslim alınması ve kontrolünün yapılması S.4.2.5 / 2 Kamu kurum ve kuruluşlardan, gerçek ve tüzel kişilerden gelen tüm evrakların EBYS den kayıt işlemlerinin yapılması S.4.2.5 / 3 EBYS üzerinden kayıt yapılan tüm evrakların ilgili birimlere ve Genel Sekreterlik Makamı’na havalesinin yapılması S.4.2.5 / 4 EBYS’ den havalesi yapılmış olan ıslak imzalı evrakların zimmet işlemlerinin yapılması S.4.2.5 / 5 Birimlerce hazırlanan ve kurum dışına gidecek evrakların gönderilmesinin sağlanması S.4.2.5 / 6 Birimlerce hazırlanan ve kurum dışına gönderilecek takipli postaların izlenebilirlik işlemlerinin yapılması S.4.2.5 / 7 Kurum dışından gelen PTT KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) evraklarının EBYS’ye dahil edilmesi S.4.2.5 / 8 Yazının yönetime ya da ilgili birime sevk işlemlerinin yapılması S.4.2.5 / 9 EBYS üzerinden yazılmış ve gönderim türü KEP seçilen yazının Kurum Kep Sorumlusu’na iletilmesi S.4.2.5 / 10 Kurum içi PTT KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) üzerinden giden evrakların gönderilmesinin sağlanması S.4.2.3 / 1 EBYS üzerinden imza yetkisi bulunan personel için talep yazısı oluşturulması S.4.2.3 / 2 Gelen talebin Genel Sekreterlik tarafından değerlendirilmesi S.4.2.3 / 3 Kamu Sertifikasyon Merkeziyle iletişime geçilerek sürecin başlatılması S.4.2.3 / 4 Kamu SM tarafından gönderilen formun personel tarafından doldurularak EBYS birimine teslim edilmesi S.4.2.3 / 5 Teslim edilen formun EBYS’de oluşturulan üst yazıyla Kamu SM’ye gönderilmesi S.4.2.3 / 6 Üretilen e-imzanın kişinin kendisine kurye ile teslim edilmesi S.4.2.2 / 1 CİMER kullanıcı sorumlusu tarafından gelen başvurular ile diğer bilgi edinme başvurularının EBYS’ye dahil edilerek Genel Sekreterliğe iletilmesi S.4.2.2 / 2 İncelenmesi ve cevaplanması amacıyla İç ve Dış Yazışmalar Ofisine havale edilmesi S.4.2.2 / 3 Başvuru içeriği üniversitenin başka birimini ilgilendiriyorsa görüş talep edilmesi S.4.2.2 / 4 Başvurunun içeriğine göre gerekirse başvuru sahibine ve CİMER portalına cevabın eklenmesi S.4.2.1 / 1 Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu’nun kurulması S.4.2.1 / 2 Akademik teşvik başvuru takviminin duyurulması S.4.2.1 / 3 Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonları’nın incelemelerinin sonuç tutanaklarının komisyona gönderilmesi S.4.2.1 / 4 Başvuru dosyalarının Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından incelenmesi ve sonuçların ilan edilmesi S.4.2.1 / 5 Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından ilan edilen puanlara itirazların yapılması S.4.2.1 / 6 İtirazların Akademik Teşvik Komisyonu tarafından kesin karara bağlanması ve sonuçlandırılması S.4.2.1 / 7 İtiraz sonuçlarının ilan edilmesi ve ilgili birimlere gönderilmesi S.4.2.10 / 1 Birimlerden gelen Kurul/Komisyon gündem taleplerinin Genel Sekreterlik’te toplanması S.4.2.10 / 2 Kurul/Komisyon toplantı gündeminin oluşturulması S.4.2.10 / 3 Kurul/Komisyon üyelerine gündemin gönderilmesi S.4.2.10 / 4 Kurul/Komisyon üyelerinin toplantıya davet edilmesi S.4.2.10 / 5 Toplantının gerçekleşmesi için altyapının sağlanması S.4.2.10 / 6 Kurul/Komisyon kararlarının üyelere imzalatılması S.4.2.10 / 7 Karar defterine işlenmesi S.4.2.10 / 8 Kurul/Komisyon kararlarının ve karar suretlerinin EBYS üzerinden ilgili birimlere gönderilmesi |
||||
Yetkiler |
|
||||
Bilgi |
|
||||
Beceri ve Yetenek |
|
||||
İletişimdeki Birimler | Samsun Üniversitesi, |
Adı Soyadı | Tarih | İmza |
Hazırlayan | Onaylayan | Yürürlülük Onayı |
Tayfun Şener | Tayfun Şener | Ali Bilgin |