Görev Tanımı Yönetimi

Görev Tanımı

Yazdır
Samsun Üniversitesi
Görev Tanım Formu
Doküman No GRT161
Yayın Tarihi 10/07/2023
Revizyon No 00
Revizyon Tarihi 00/00/0000
Sayfa No 1
Birimi Rektörlük
Alt Birimi Genel Sekreterlik
Bağlı Ünvan Genel Sekreterlik
Görev Adı EBYS Ofisi Personeli
Sorumluluk Alanı S.4.2.6 - Form Tasarım İşlemleri Alt Süreci
S.4.2.3 - E-İmza Alt Süreci
S.4.2.4 - EBYS Kullanıcı Kayıt ve Güncelleme Alt Süreci
S.4.2.5 - Evrak Kayıt ve Kayıtlı Elektronik Posta İşlemleri Alt Süreci
S.4.2.10 - Kurul ve Komisyon İşlemleri Alt Süreci
S.4.2.2 - Bilgi Edinme Alt Süreci
S.4.2.1 - Akademik Teşvik İşlemleri Alt Süreci
Görev Türü
Hassas Görev Hassas Görev Kodu
Görev ve Sorumlulukları S.4.2.6 / 1 Form taslağının EBYS ile bildirilmesi
S.4.2.6 / 2 Gelen talebin, Yazı İşleri ve Arşiv Şube Müdürlüğü tarafından değerlendirilmesi
S.4.2.6 / 3 Formun istenilen şekilde tasarlanması amacıyla ilgili firmaya iletilmesi
S.4.2.6 / 4 Hazırlanan formun uygun formatta sisteme aktarılması
S.4.2.6 / 5 Değişiklik sonrası sistem üzerinden gerekli duyurunun yapılması
S.4.2.4 / 1 İlgili personelin bulunduğu birim tarafından Kullanıcı Bilgi Formu’nun doldurularak EBYS ile gönderilmesi
S.4.2.4 / 2 Gelen talebin Yazı İşleri ve Arşiv Şube Müdürlüğü tarafından değerlendirilmesi
S.4.2.4 / 3 EBYS’de ilgili personel ekleme işleminin yapılması
S.4.2.4 / 4 Bilgi İşlem Daire Başkanlığı tarafından verilen e-posta adresinin EBYS’ye tanımlanması
S.4.2.4 / 5 Yapılan işlemin ilgili personele duyurulması
S.4.2.4 / 6 Bilgi İşlem Daire Başkanlığı tarafından ilgili kişinin e-posta adresinin kaldırılmasına müteakip EBYS’de personelin pasif duruma alınması
S.4.2.5 / 1 Kamu kurum ve kuruluşlardan, gerçek ve tüzel kişilerden üniversite adına gelen evrakların teslim alınması ve kontrolünün yapılması
S.4.2.5 / 2 Kamu kurum ve kuruluşlardan, gerçek ve tüzel kişilerden gelen tüm evrakların EBYS den kayıt işlemlerinin yapılması
S.4.2.5 / 3 EBYS üzerinden kayıt yapılan tüm evrakların ilgili birimlere ve Genel Sekreterlik Makamı’na havalesinin yapılması
S.4.2.5 / 4 EBYS’ den havalesi yapılmış olan ıslak imzalı evrakların zimmet işlemlerinin yapılması
S.4.2.5 / 5 Birimlerce hazırlanan ve kurum dışına gidecek evrakların gönderilmesinin sağlanması
S.4.2.5 / 6 Birimlerce hazırlanan ve kurum dışına gönderilecek takipli postaların izlenebilirlik işlemlerinin yapılması
S.4.2.5 / 7 Kurum dışından gelen PTT KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) evraklarının EBYS’ye dahil edilmesi
S.4.2.5 / 8 Yazının yönetime ya da ilgili birime sevk işlemlerinin yapılması
S.4.2.5 / 9 EBYS üzerinden yazılmış ve gönderim türü KEP seçilen yazının Kurum Kep Sorumlusu’na iletilmesi
S.4.2.5 / 10 Kurum içi PTT KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) üzerinden giden evrakların gönderilmesinin sağlanması
S.4.2.3 / 1 EBYS üzerinden imza yetkisi bulunan personel için talep yazısı oluşturulması
S.4.2.3 / 2 Gelen talebin Genel Sekreterlik tarafından değerlendirilmesi
S.4.2.3 / 3 Kamu Sertifikasyon Merkeziyle iletişime geçilerek sürecin başlatılması
S.4.2.3 / 4 Kamu SM tarafından gönderilen formun personel tarafından doldurularak EBYS birimine teslim edilmesi
S.4.2.3 / 5 Teslim edilen formun EBYS’de oluşturulan üst yazıyla Kamu SM’ye gönderilmesi
S.4.2.3 / 6 Üretilen e-imzanın kişinin kendisine kurye ile teslim edilmesi
S.4.2.2 / 1 CİMER kullanıcı sorumlusu tarafından gelen başvurular ile diğer bilgi edinme başvurularının EBYS’ye dahil edilerek Genel Sekreterliğe iletilmesi
S.4.2.2 / 2 İncelenmesi ve cevaplanması amacıyla İç ve Dış Yazışmalar Ofisine havale edilmesi
S.4.2.2 / 3 Başvuru içeriği üniversitenin başka birimini ilgilendiriyorsa görüş talep edilmesi
S.4.2.2 / 4 Başvurunun içeriğine göre gerekirse başvuru sahibine ve CİMER portalına cevabın eklenmesi
S.4.2.1 / 1 Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu’nun kurulması
S.4.2.1 / 2 Akademik teşvik başvuru takviminin duyurulması
S.4.2.1 / 3 Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonları’nın incelemelerinin sonuç tutanaklarının komisyona gönderilmesi
S.4.2.1 / 4 Başvuru dosyalarının Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından incelenmesi ve sonuçların ilan edilmesi
S.4.2.1 / 5 Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından ilan edilen puanlara itirazların yapılması
S.4.2.1 / 6 İtirazların Akademik Teşvik Komisyonu tarafından kesin karara bağlanması ve sonuçlandırılması
S.4.2.1 / 7 İtiraz sonuçlarının ilan edilmesi ve ilgili birimlere gönderilmesi
S.4.2.10 / 1 Birimlerden gelen Kurul/Komisyon gündem taleplerinin Genel Sekreterlik’te toplanması
S.4.2.10 / 2 Kurul/Komisyon toplantı gündeminin oluşturulması
S.4.2.10 / 3 Kurul/Komisyon üyelerine gündemin gönderilmesi
S.4.2.10 / 4 Kurul/Komisyon üyelerinin toplantıya davet edilmesi
S.4.2.10 / 5 Toplantının gerçekleşmesi için altyapının sağlanması
S.4.2.10 / 6 Kurul/Komisyon kararlarının üyelere imzalatılması
S.4.2.10 / 7 Karar defterine işlenmesi
S.4.2.10 / 8 Kurul/Komisyon kararlarının ve karar suretlerinin EBYS üzerinden ilgili birimlere gönderilmesi
Yetkiler

  • Biriminin görev, yetki ve sorumluluğunda yer alan tüm düzenli, verimli ve gecikmeye meydan vermeden yapmak ve sonuçlandırmak,
  • Göreviyle ilgili evrak, taşınır ve taşınmaz malları etkin ve verimli kullanmak, korumak ve saklamak,
  • Birim amirleri ve üst makamların vereceği diğer görevleri yerine getirmek. Takip ettiği iş ve işlemler hakkında amirine bilgi vermek,
  • 657 sayılı Devlet memurları kanununun ilgili maddelerindeki yeterlik şartlarına haiz olmak,
  • Diğer kurum veya kuruma ait sorumluluk alanı ile ilgili bilgi yönetim sistemlerini kullanabilmek,
  • Üniversitemiz Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) yazışma programında paraf yetkisi,

Bilgi
  • Mevzuat, İletişim, Yönetim,
Beceri ve Yetenek
  • Dürüstlük ve güvenilirlik,
  • Profesyonellik ve uzmanlık,
  • Problem çözme ve sonuç odaklı olma,
  • Bütünsel bakış,
  • Sistemli çalışma,
  • Değişim ve zaman yönetimi,
  • Performans ve gelişim yönetimi,
  • Planlama ve organize etme,
  • Stratejik yönetim.
İletişimdeki Birimler Samsun Üniversitesi,
Adı Soyadı Tarih İmza
Hazırlayan Onaylayan Yürürlülük Onayı
Tayfun Şener Tayfun Şener Ali Bilgin