Görev Tanımı Yönetimi

Görev Tanımı

Yazdır
Samsun Üniversitesi
Görev Tanım Formu
Doküman No GRT176
Yayın Tarihi 20/07/2023
Revizyon No 00
Revizyon Tarihi 00/00/0000
Sayfa No 1
Birimi Genel Sekreterlik
Alt Birimi Kurumsal İletişim Şube Müdürlüğü
Bağlı Ünvan Kurumsal İletişim Ofisi
Görev Adı Kurumsal İletişim Ofisi Personeli
Sorumluluk Alanı S.4.2.8 - Kurumsal İletişim Alt Süreci
Görev Türü
Hassas Görev Hassas Görev Kodu
Görev ve Sorumlulukları S.4.2.8 - Kurumsal İletişim Alt Süreci
Yetkiler

  • Biriminin görev, yetki ve sorumluluğunda yer alan tüm düzenli, verimli ve gecikmeye meydan vermeden yapmak ve sonuçlandırmak,
  • Göreviyle ilgili evrak, taşınır ve taşınmaz malları etkin ve verimli kullanmak, korumak ve saklamak,
  • Birim amirleri ve üst makamların vereceği diğer görevleri yerine getirmek. Takip ettiği iş ve işlemler hakkında amirine bilgi vermek,
  • 657 sayılı Devlet memurları kanununun ilgili maddelerindeki yeterlik şartlarına haiz olmak,
  • Diğer kurum veya kuruma ait sorumluluk alanı ile ilgili bilgi yönetim sistemlerini kullanabilmek,
  • Üniversitemiz Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) yazışma programında paraf yetkisi,

Bilgi
  • Mevzuat, İletişim, Yönetim,
Beceri ve Yetenek
  • Dürüstlük ve güvenilirlik,
  • Profesyonellik ve uzmanlık,
  • Problem çözme ve sonuç odaklı olma,
  • Bütünsel bakış,
  • Sistemli çalışma,
  • Değişim ve zaman yönetimi,
  • Performans ve gelişim yönetimi,
  • Planlama ve organize etme,
  • Stratejik yönetim.
İletişimdeki Birimler İdari Birimler, Özel Kalem Müdürlüğü, Personel Adayları, Öğrenci Adayları, Akademik Birimler, Koruma ve Güvenlik Şube Müdürlüğü,
Adı Soyadı Tarih İmza
Hazırlayan Onaylayan Yürürlülük Onayı
Tayfun Şener Tayfun Şener Aydın Karatay