Görev Tanımı Yönetimi

Görev Tanımı

Yazdır
Samsun Üniversitesi
Görev Tanım Formu
Doküman No GRT202
Yayın Tarihi 24/11/2023
Revizyon No 00
Revizyon Tarihi 00/00/0000
Sayfa No 1
Birimi Genel Sekreterlik
Alt Birimi Hukuk Müşavirliği
Bağlı Ünvan Hukuk İşleri Ofisi
Görev Adı İcra Ofisi Personeli
Sorumluluk Alanı S.4.8.3 - İdare Aleyhine Başlatılan İcra Takibi Süreci
S.4.8.4 - İdare Lehine Başlatılan İcra Takibi Süreci
Görev Türü
Hassas Görev Hassas Görev Kodu
Görev ve Sorumlulukları S.4.8.3 / 1 Ödeme emri Genel Sekreterliğe gönderilir ve gereği için Hukuk Müşavirliğine havale edilir.
S.4.8.4 / 4 Borçlu tarafından ödeme yapılırsa alacaklara ait belge imza karşılığı borçluya verilir.
S.4.8.4 / 5 Şayet borçlu tarafından ödeme yapılmazsa icra takipleri hazırlanarak ilgili icra dairesinde takipler açılır.
S.4.8.4 / 7 İcra takibine itiraz edilmezse menkul, gayrimenkul, tapu, trafik, banka, maaş haciz işlemleri yapılır.
S.4.8.4 / 8 Haciz işlemleri sonucunda hacze kabil mal veya tahsilat varsa; tahsil edilen tutar çekilerek ilgili hesaplara yatırılır ve infaz olan dosyalar işlemden kaldırılır.
S.4.8.4 / 9 Haciz işlemleri sonucunda hacze kabil mal veya tahsilat yoksa; ilgili İcra Dairesinden “Aciz Vesikası” alınarak dosya işlemden kaldırılır.
Yetkiler
  •  657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun ilgili maddelerindeki yeterlik şartlarına haiz olmak,
  • 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun ilgili maddelerindeki yeterlik şartlarına haiz olmak,
  • Hukuk Müşavirliği ile ilgili işlerin mevzuata uygun olarak ve zamanında tamamlanmasını sağlamak amacıyla gerekli önlemleri almak,
  • Dairede çalışan bütün görevliler üzerinde genel yönetim, denetim, iş bölümü yapma, çalışma düzeni kurma, yetiştirme, hizmet içi eğitimi sağlama yetkilerine sahiptir.
  • Yetkilerini, Yönetim Kurulu ve Rektör’e karşı sorumlu olarak mevzuat çerçevesinde kullanmak,
  • Daire ile ilgili harcamalarda harcama yetkilisidir.
  • Üniversitemiz Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) yazışma programında imza ve paraf yetkisi,
  • KBS , MYS kullanma yetkisi.
Bilgi
  • Mevzuat, İletişim, Yönetim
Beceri ve Yetenek
  • Dürüstlük ve güvenilirlik,
  • Profesyonellik ve uzmanlık,
  • Problem çözme ve sonuç odaklı olma,
  • Bütünsel bakış,
  • Sistemli çalışma,
  • Değişim ve zaman yönetimi,
  • Performans ve gelişim yönetimi,
  • Planlama ve organize etme,
  • Stratejik yönetim.
İletişimdeki Birimler Rektörlük, Genel Sekreterlik,
Adı Soyadı Tarih İmza
Hazırlayan Onaylayan Yürürlülük Onayı
Mehmet Okudan Tuncay Türkoğlu Ali Bilgin