Veri Performans Yönetim Sistemi

Politika

PAYDAŞ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI
Döküman No PLT03
İlk Yayın Tarihi 28/07/2023
Revizyon Tarihi -
Revizyon No 0
Hazırlayan Kalite Çalışma Grubu
Onaylayan Kalite Koordinatörlüğü
Yürürlülük Onayı Kalite Koordinatörlüğü

PAYDAŞ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI 


Samsun Üniversitesi; sunmuş olduğu bütün hizmetlerin temel odağını oluşturan “Paydaş Memnuniyeti”nin sürdürülebilirliğini sağlamak ve en üst düzeye taşımak için aşağıdaki politikayı benimser ve uygular;

Paydaşların ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz etmek için memnuniyet odaklı yaklaşımı benimseyerek elde edilen dönütler neticesinde paydaş memnuniyetini artırmaya yönelik sürekli iyileştirmeler yapmayı,

Geri bildirim alma kanallarını etkin ve verimli bir şekilde kullanarak tarafsızlık, şeffaflık ve gizlilik ilkesi içerisinde değerlendirerek çözümler üretmeyi benimser.