Politika
- PLT01 KALİTE POLİTİKASI
- PLT02 EĞİTİM ÖĞRETİM POLİTİKASI
- PLT03 PAYDAŞ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI
- PLT04 TOPLUMSAL KATKI POLİTİKASI
- PLT05 ULUSLARARASILAŞMA POLİTİKASI
- PLT06 İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI
- PLT07 BİLGİ YÖNETİMİ POLİTİKASI
- PLT08 UZAKTAN EĞİTİM POLİTİKASI
- PLT09 ARAŞTIRMA VE GELİŞTİRME POLİTİKASI
- PLT10 YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKASI
- PLT11 SOSYAL MEDYA KULLANIM POLİTİKASI
Politika
PAYDAŞ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI
Döküman No
PLT03
İlk Yayın Tarihi
28/07/2023
Revizyon Tarihi
-
Revizyon No
0
Hazırlayan
Kalite Çalışma Grubu
Onaylayan
Kalite Koordinatörlüğü
Yürürlülük Onayı
Kalite Koordinatörlüğü
PAYDAŞ MEMNUNİYETİ
POLİTİKASI
Samsun Üniversitesi; sunmuş olduğu bütün hizmetlerin temel odağını oluşturan “Paydaş Memnuniyeti”nin sürdürülebilirliğini sağlamak ve en üst düzeye taşımak için aşağıdaki politikayı benimser ve uygular;
Paydaşların ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz etmek için memnuniyet odaklı yaklaşımı benimseyerek elde edilen dönütler neticesinde paydaş memnuniyetini artırmaya yönelik sürekli iyileştirmeler yapmayı,
Geri bildirim alma kanallarını etkin ve verimli bir şekilde kullanarak tarafsızlık, şeffaflık
ve gizlilik ilkesi içerisinde değerlendirerek çözümler üretmeyi benimser.