Veri Performans Yönetim Sistemi
Hizmet Standartları Tabloları

Hizmet Standartları Tabloları

BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Döküman No OGR023HST
İlk Yayın Tarihi 21/02/2022
Revizyon Tarihi -
Revizyon No 0
Hazırlayan Harun AY (Şube Müdürü)
Onaylayan Dr.Öğr.Üyesi Selçuk ÇAKMAK
Yürürlülük Onayı Kalite Koordinatörlüğü
SIRA NOİŞ AKIŞ SÜRECİ KODU 

 

HİZMETİN ADI

 

 

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

 

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

(EN GEÇ)

1S4.11.1/İAŞ01Teknik Destek İşlemleri2 gün
2S4.11.2/İAŞ01Yazılım Satın Alma İşlemleri5 gün
3S4.11.3 İAŞ01Ağ Cihazları Yapılandırma ve Güncelleme İşlemleri3 gün
4S4.11.4/İAŞ01Sunucu Tahsis İşlemleri5 gün
5S4.11.5 AİŞ01Bilgisayar Laboratuvarlarının Kurulumu ve İnternet Erişimi İşlemleri20 gün
6S4.11.6 İAŞ01Web Sayfası Sorumlusu Tanımlama İşlemleri1 gün
7S4.11.7 İAŞ01Web Sitesi Talep İşlemleri1 gün
8S4.11.8 İAŞ01İnternet Altyapı İşlemleri1 gün
9S4.11.9 İAŞ01İnternet/Mail erişim işlemleri1 gün

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeriİkinci Müracaat Yeri
Dr.Öğr.Üyesi Selçuk ÇAKMAKHarun AY
Daire BaşkanıŞube Müdürü
Canik Yerleşkesi Gürgenyatak Mahallesi Merkez Sokak No:40-2/1 Canik/ SAMSUNCanik Yerleşkesi Gürgenyatak Mahallesi Merkez Sokak No:40-2/1 Canik/ SAMSUN
0 (362) 313 0055  / 14500 (362) 313 0055  / 1451
Faks
[email protected][email protected]