Veri Performans Yönetim Sistemi
Hizmet Standartları Tabloları

Hizmet Standartları Tabloları

PROJE OFİSİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Döküman No OGR027HST
İlk Yayın Tarihi 01/03/2022
Revizyon Tarihi -
Revizyon No 0
Hazırlayan Tuba YILDIZ (Uzman)
Onaylayan Doç. Dr. Cumhur TÜRK (Koordinatör)
Yürürlülük Onayı Kalite Koordinatörlüğü
SIRA NOİŞ AKIŞ SÜRECİ KODU 

 

HİZMETİN ADI

 

 

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

 

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

(EN GEÇ)

1S2.1/İAŞ01Bilimsel Araştırma Proje (BAP) Destekleri Değerlendirme SüreciBaşvuru Formu ve Ekleri6 ay
2S2.1/İAŞ02Bilimsel Araştırma Proje (BAP) Destekleri İzleme SüreciGeliştime Raporu Formu, Sonuç Raporu Formu ve Ekleri6 ay
3S2.1/İAŞ03Bilimsel Araştırma Proje (BAP) Destekleri Satın Alma SüreciSatın Alma Teklif Formu ve Teknik Şartname1 ay
4S2.1/İAŞ04Bilimsel Araştırma Proje (BAP) Destekleri Bursiyer Süreci5 gün
5S2.2/İAŞ01Dış Kaynaklı Proje Satın Alma SüreciSatın Alma Teklif Formu ve Teknik Şartname3 ay
6S2.2/İAŞ02Dış Kaynaklı Proje Bursiyer SüreciProje Bütçe Dökümü
Bursiyer Bilgi Formu
Aylık Bordro
Kimlik Fotokopisi
Öğrenci Transkript
SGK belgesi
1 ay

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeriİkinci Müracaat Yeri
Doç. Dr. Cumhur TÜRK
Koordinatör
Canik Yerleşkesi Gürgenyatak Mahallesi Merkez Sokak No:40-2/1 Canik/ SAMSUN
0 (362) 313 0055 
Faks
[email protected]