Hizmet Standartları Tabloları
- OGR003HST LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR004HST TIP FAKÜLTESİ DEKANLIĞI HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR006HST MÜHENDİSLİK VE DOĞA BİLİMLERİ FAKÜLTESİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR007HST MİMARLIK VE TASARIM FAKÜLTESİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR008HST ÖZDEMİR BAYRAKTAR HAVACILIK VE UZAY BİLİMLERİ FAKÜLTESİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR010HST İLAHİYAT FAKÜLTESİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR012HST KAVAK MESLEK YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR013HST TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR014HST GENEL SEKRETERLİK HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR016HST STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR017HST ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR018HST İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR019HST YAPI İŞLERİ VE TEKNİK DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR020HST KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR021HST SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR022HST PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR023HST BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR024HST HUKUK MÜŞAVİRLİĞİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR025HST DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR027HST PROJE OFİSİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR028HST ULUSLARARASI İLİŞKİLER OFİSİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR029HST SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR030HST TEKNOLOJİ TRANSFER OFİSİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR031HST UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR032HST TÜRKÇE VE YABANCI DİL ÖĞRETİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR033HST DÜŞÜNCE VE SANAT ÇALIŞMALARI UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR034HST SOSYAL İNOVASYON UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Hizmet Standartları Tabloları
PROJE OFİSİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Döküman No
OGR027HST
İlk Yayın Tarihi
01/03/2022
Revizyon Tarihi
-
Revizyon No
0
Hazırlayan
Tuba YILDIZ (Uzman)
Onaylayan
Doç. Dr. Cumhur TÜRK (Koordinatör)
Yürürlülük Onayı
Kalite Koordinatörlüğü
SIRA NO | İŞ AKIŞ SÜRECİ KODU |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 | S2.1/İAŞ01 | Bilimsel Araştırma Proje (BAP) Destekleri Değerlendirme Süreci | Başvuru Formu ve Ekleri | 6 ay |
2 | S2.1/İAŞ02 | Bilimsel Araştırma Proje (BAP) Destekleri İzleme Süreci | Geliştime Raporu Formu, Sonuç Raporu Formu ve Ekleri | 6 ay |
3 | S2.1/İAŞ03 | Bilimsel Araştırma Proje (BAP) Destekleri Satın Alma Süreci | Satın Alma Teklif Formu ve Teknik Şartname | 1 ay |
4 | S2.1/İAŞ04 | Bilimsel Araştırma Proje (BAP) Destekleri Bursiyer Süreci | 5 gün | |
5 | S2.2/İAŞ01 | Dış Kaynaklı Proje Satın Alma Süreci | Satın Alma Teklif Formu ve Teknik Şartname | 3 ay |
6 | S2.2/İAŞ02 | Dış Kaynaklı Proje Bursiyer Süreci | Proje Bütçe Dökümü Bursiyer Bilgi Formu Aylık Bordro Kimlik Fotokopisi Öğrenci Transkript SGK belgesi | 1 ay |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri | İkinci Müracaat Yeri |
Doç. Dr. Cumhur TÜRK | |
Koordinatör | |
Canik Yerleşkesi Gürgenyatak Mahallesi Merkez Sokak No:40-2/1 Canik/ SAMSUN | |
0 (362) 313 0055 | |
Faks | |
[email protected] |