Hizmet Standartları Tabloları
- OGR003HST LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR004HST TIP FAKÜLTESİ DEKANLIĞI HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR006HST MÜHENDİSLİK VE DOĞA BİLİMLERİ FAKÜLTESİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR007HST MİMARLIK VE TASARIM FAKÜLTESİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR008HST ÖZDEMİR BAYRAKTAR HAVACILIK VE UZAY BİLİMLERİ FAKÜLTESİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR010HST İLAHİYAT FAKÜLTESİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR012HST KAVAK MESLEK YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR013HST TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR014HST GENEL SEKRETERLİK HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR016HST STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR017HST ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR018HST İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR019HST YAPI İŞLERİ VE TEKNİK DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR020HST KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR021HST SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR022HST PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR023HST BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR024HST HUKUK MÜŞAVİRLİĞİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR025HST DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR027HST PROJE OFİSİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR028HST ULUSLARARASI İLİŞKİLER OFİSİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR029HST SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR030HST TEKNOLOJİ TRANSFER OFİSİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR031HST UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR032HST TÜRKÇE VE YABANCI DİL ÖĞRETİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR033HST DÜŞÜNCE VE SANAT ÇALIŞMALARI UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
- OGR034HST SOSYAL İNOVASYON UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Hizmet Standartları Tabloları
SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Döküman No
OGR021HST
İlk Yayın Tarihi
24/12/2021
Revizyon Tarihi
-
Revizyon No
0
Hazırlayan
Ferat İBİLOĞLU (Şube Müdürü)
Onaylayan
İbrahim TAN (Daire Başkanı)
Yürürlülük Onayı
Kalite Koordinatörlüğü
SIRA NO | İŞ AKIŞ SÜRECİ KODU |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 | S4.7.1/ İAŞ01 | Öğrenci Toplulukları Kuruluş İşlemleri | – Öğrenci Topluluğu Kuruluş Başvuru Formu – Topluluğun Amacını Anlatan Doküman – Kurucu Üyelerin Öğrenci Belgeleri | 1 Ay |
2 | S4.7.2/ İAŞ01 | Kültürel ve Sportif Faaliyetler | – Etkinlik Başvuru Formu – Etkinlik Rapor Formu | 15 Gün |
3 | S4.7.3/ İAŞ01 | Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Kontenjan İşlemleri | – Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Talep Formu | 1 Ay |
4 | S4.7.3/ İAŞ01 | Kısmi Zamanlı Öğrenci Başvuru İşlemleri | – Öğrenci Başvuru Formu, – Sözleşme – SGK Beyan Formu – Nüfus Cüzdan Fotokopisi – IBAN – Fotoğraf | Belirsiz |
5 | S4.7.3/ İAŞ02 | Kısmi Zamanlı Öğrenci Ücretleri | – Puantaj – Ödeme Emri Belgesi – Banka Listesi | 1 Hafta |
6 | S4.7.4/ İAŞ01 | Yemek Bursu İşlemleri | – Yemek Bursu Başvuru Formu | Akademik Takvim Süresi |
7 | S4.7.5/ İAŞ01 | Beslenme Hizmetleri | – Öğrenci veya Personel kimlik kartı | 2 Saat |
8 | S4.7.5 / İAŞ02 | Kimlik Basım ve Yenileme İşlemleri | – Kimlik Yenileme Başvuru Formu – Dekont | 1 Gün |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri | İkinci Müracaat Yeri |
İbrahim TAN | |
Daire Başkanı | |
Adres : Samsun Üniversitesi Rektörlüğü | |
Telefon : 0 (362) 313 0055 | |
Faks | |
E-Posta : [email protected] |