Veri Performans Yönetim Sistemi
Hizmet Standartları Tabloları

Hizmet Standartları Tabloları

TIP FAKÜLTESİ DEKANLIĞI HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Döküman No OGR004HST
İlk Yayın Tarihi 30/11/2021
Revizyon Tarihi -
Revizyon No 0
Hazırlayan Kerim TAŞKIRAN(Fakülte Sekreteri)
Onaylayan Prof. Dr. Ergin KARİPTAŞ (Dekan)
Yürürlülük Onayı Kalite Koordinatörlüğü
SIRA NOİŞ AKIŞ SÜRECİ KODU 

 

HİZMETİN ADI

 

 

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

 

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

(EN GEÇ)

 

 

1

S4.12.1
İAŞ01
Akademik Birim Kurullar İşlemleri1-      Öğrenci, öğretim elemanı, dekanlık/müdürlük, bağlı birimlerden gelen talepler, dilekçeler15 gün
 

 

2

S4.12.2
İAŞ01
Yolluk ve Yevmiyelerin Ödenmesi İşlemleri1-      Yurt içi/yurt dışı geçici görev formu15 gün
 

 

3

S4.12.3
İAŞ01
Ders Görevlendirmelerinin Yapılması1-      İlgili dönem akademik takvimi çerçevesinde ders dönemi öncesinde resen başlar10 gün
 

 

4

S4.12.4
İAŞ01
Ders Muafiyet İşlemleri1-      Öğrencinin daha önce okuduğu Yükseköğretim Kurumundan aldığı transkript, ders içerikleri ve ders muafiyet formu15 gün
 

 

5

S4.12.5
İAŞ01
Kayıt Dondurma İşlemleri1-      Kayıt dondurma talep formu15 gün
 

 

6

S4.12.6
İAŞ01
Yurt İçi / Yurt Dışı Görevlendirme İşlemleri1-      Davet yazıları

2-      Dilekçe

3-      Görevlendirme formu

15 gün
 

 

7

S4.12.7
İAŞ01
Kayıt Sildirme İşlemleri1-      Kayıt silme formu

2-      İlişik kesme formu

1 gün
 

 

8

S4.12.8
İAŞ01
Kayıt Yenileme İşlemleri1-      Ders ekle sil talep formu

2-      Dersten çekilme talep formu

3-      Mazeretli ders kayıt formu

4-      Not yükseltme amaçlı ders alma formu

15 gün
 

 

9

S4.12.9
İAŞ01
Mazeret Sınavı İşlemleri1-      Mazeretli sınav başvuru formu15 gün
 

 

10

S4.12.10
İAŞ01
Mezuniyet Çift Ders Sınav Hizmetleri1-      Mezuniyet için çift ders sınavı başvuru formu7 gün
11S4.12.11
İAŞ01
Mezuniyet İşlemleri1-     Öğrenci işleri ofisinin dönem sonlarında sistem üzerinden aldığı mezun durumundaki öğrenci listesi21 gün
12S4.12.12
İAŞ01
Sınav Programlarının Hazırlanması İşlemleri1-      İlgili dönem akademik takvimi çerçevesinde sınav dönemi öncesinde resen başlar7 gün
13S4.12.13
İAŞ01
Sınav Sonuçlarına İtiraz İşlemleri1-     Sınav sonucuna itiraz formu7 gün
14S4.12.14
İAŞ01
Stajyer Öğrenci Sigorta İşlemleri1-      Belirlenen staj başlangıç tarihinden önceki 10 gün içinde resen başlar.

2-      Belirlenen staj bitiş tarihinden sonraki 10 gün içinde başlar.

3-     Staj dönemlerini kapsayan ayları takip eden ayın 15’inde başlar

10 gün
15S4.12.15
İAŞ01
Akademik Personel Alım İşlemleri1-     Akademik personel alım ilanının Resmi Gazetede yayınlanması ile başlar120 gün
16S4.12.16
İAŞ01
Akademik Personel Görev Uzatımı İşlemleri1-      Dr. Öğr. Üyesi ve araştırma görevlisi yeniden atama formu

 

15 gün
17S4.12.17
İAŞ01
Personel İzin İşlemleri1-     Elektronik belge yönetim sistemi üzerinden oluşturulan izin talep yazısı3 gün
18S4.12.18
İAŞ01
Ek Ders Ücret İşlemleri1-     Ek ders ücret formu21 gün
19S4.12.19
İAŞ01
Evrak Akış İşlemleri1-      Kurum içi gelen yazışmalar

2-     Kurum dışı gelen yazışmalar

1 gün
20S4.12.20
İAŞ01
Pasaport İşlemleri1-      Hususi pasaport dilekçesi

2-     Hususi damgalı pasaport talep formu

30 gün
21S4.12.21
İAŞ01
Personel Emeklilik İşlemleri1-      Emeklilik dilekçesi

2-     İlişik kesme formu

30 gün
22S4.12.22
İAŞ01
Müstafi Sayılma İşlemleri1-     İşe gelmeyen personel hakkında tutulan tutanaklar21 gün
23S4.12.23
İAŞ01
Akademik Personel İdari Göreve Atanma İşlemleri1-      Yüksekokulda yeni bölüm kurulması sonrasında resen başlar.

2-     Devam eden görev süresinin bitiminde resen başlar.

3 gün
24S4.10.2
İAŞ01
Doğrudan Temin İşlemleri1-      Bölümlerden gelen mal/malzeme/hizmet talepleri

2-     Müdürlük tarafından tespit edilen mal/malzeme/hizmet ihtiyaçlarına göre resen başlar.

45 gün
25S4.2.14
İAŞ01
Temizlik Hizmetleri İşlemleri1-     Yüksekokulun faaliyetlerine uygun hijyen ortamının sağlanması ihtiyacına göre resen başlar.Günlük
26S4.3.1
İAŞ01
Maaş Tahakkuk İşlemleri1-      657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu

2-     Her ay resen başlar.

7 gün
27S4.3.2
İAŞ01
Harcırah İşlemleri1-     Harcırah evrak teslimi15 gün
28S4.3.3
İAŞ01
Satın Alma Tahakkuk İşlemleri1-     Doğrudan temin işlemleri sonucunda ödeme evraklarının tahakkuk birimine teslim edilmesi7 gün

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeriİkinci Müracaat Yeri
 Kerim TAŞKIRANProf. Dr. Ergin Kariptaş
Fakülte SekreteriDekan
Adres : Canik Yerleşkesi
Gürgenyatak Mahallesi Merkez Sokak No:40-2/1
Canik Yerleşkesi
Gürgenyatak Mahallesi Merkez Sokak No:40-2/1
Telefon : 0 (362) 313 00 55/22000 (362) 313 00 55/1021
Faks
E-Posta : [email protected][email protected]